چگونه فایل PDF را در Adobe Reader امضا کنیم؟

امضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی افامضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف امضای سند PDF را امضای الکترونیکی می گویند. یاد بگیرید که چگونه فایل های PDF را با استفاده از Adobe Reader امضا کنید. امضاها یکی از عناصر کلیدی احراز هویت هستند. با ظهور مشاغل آنلاین، نیاز به امضای اسناد PDF بوجود آمده است. این مقاله ساده ترین و راحت ترین راه برای امضای اسناد PDF را شرح می دهد. برنامه امضای اسناد PDF با ظهور مشاغل آنلاین، نیاز به امضای دیجیتال برجسته شده است. در واقع، وقتی رویه را تغییر می‌دهید، در واقع باید امضای سند PDF را پر کنید. گاهی اوقات فراموش می کنید قبل از بارگذاری یک سند PDF را امضا کنید. پیش از این، برای امضای PDF، کاربران باید PDF را چاپ می کردند و پس از امضا، سند را در قالب PDF بازنویسی می کردند. ضمناً برخی از شرکت ها متن قرارداد را به صورت پی دی اف برای پیمانکار ارسال می کنند. گیرنده قرارداد باید بخشی از قرارداد را تکمیل کند و در پایان یک امضا برای تأیید هویت خود اضافه کند. امضای یک سند PDF، امضای الکترونیکی نامیده می شود.امضای الکترونیکی برای انعقاد قرارداد بین مستاجرین، اجرای پروژه‌ها، امضای قراردادهای عدم افشا برای کارکنان جدید، و امضای فرم‌های رضایت از کارفرمایان درگیر در تجارت مرتبط با آموزش استفاده می‌شود.اطلاعات شخصی. امضای الکترونیکی مشابه امضای دست نویس است. این نوع امضا در اصل تصویری از امضای شخص است که در یک فایل PDF قرار داده شده است. امضاهای الکترونیکی بسیار امن و مطمئن هستند و هویت شما را تایید می کنند. نحوه امضای اسناد PDF به طور کلی نرم افزارهای مختلفی برای امضای اسناد PDF طراحی شده است. ساده ترین راه برای ویرایش فایل های PDF با Adobe Acrobat Reader است. این برنامه محصول شرکت ادوبی است و به طور ویژه برای ویرایش و مشاهده فایل های PDF طراحی شده است. ابتدا برای افزودن یک امضای الکترونیکی به PDF، ابتدا Adobe Acrobat Reader را دانلود کنید. سپس وارد برنامه شده و فایل مورد نظر را وارد برنامه کنید. شما باید روی فایل دوبار کلیک کنید. مرحله دوم برای مرحله دوم، باید به پلتفرم Adobe دسترسی داشته باشید. برای این کار به تب View رفته و گزینه Tools را انتخاب کنید. در طی این فرآیند چندین گزینه به شما نمایش داده می شود که می توانید روی نماد صفحه کلید کلیک کنید. مرحله سوم، Fill to Sign in قسمت Signature Icon Toolbox در سمت راست صفحه است.برای افزودن امضای خود به سند PDF، روی نماد امضا کلیک کنید. امضای شما نمایش داده خواهد شد.برای امضا و افزودن عنوان سفارشی به PDF خود، روی Fill & Sign کلیک کنید. سپس بر روی گزینه “Add signature” کلیک کنید تا صفحه امضا باز شود. درج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDFدرج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDF، امضای الکترونیکی همان امضای دست نویس افراد مجاز است. وقتی صفحه امضا نمایش داده می شود، پنجره جدیدی با سه گزینه Drawing، Type و Image باز می شود. اگر با استفاده از نرم افزار عکس امضا کرده اید، تصویر اسکن شده را با فرمت jpg و png ذخیره کنید. سپس روی گزینه Image کلیک کنید تا امضای شما در سند PDF وارد شود. توجه داشته باشید که گزینه Image برای انتخاب یک فایل تصویری برای امضای شما است. گزینه Type به کاربر این امکان را می دهد که یک نام خاص را به صورت کوتاه وارد کند. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که روش امضا را با توجه به نیاز خود تغییر دهید. در نهایت برای امضا روی دکمه Draw کلیک کنید.در این فرآیند می توانید از دستگاه صفحه لمسی خود برای امضا با خودکار یا خودکار و ماوس استفاده کنید.برای ذخیره تغییرات روی Apply کلیک کنید.توجه داشته باشید که برنامه های Adobe امضای شما را به صورت پیش فرض پس از افزودن امضا به PDF ذخیره می کنند.این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا همه فایل ها را با امضای پیش فرض امضا کنند. اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی افاضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی اف از گزینه DRAW برای امضای سند PDF استفاده کنید مرحله 6: امضا را بکشید و ذخیره کنید و فایل PDF را مشاهده خواهید کرد. برای اضافه کردن یک امضا، ماوس خود را روی مکان مورد نظر ببرید و کلیک کنید. سپس اندازه امضا را در صورت نیاز تغییر دهید. در نهایت ذخیره سند PDF پس از اضافه کردن امضای مربوطه اساس آن است – اسناد PDF نرم افزار Adobe Reader ویژگی های زیادی دارد. یکی از ویژگی های محبوب ایجاد امضای PDF است. مرحله 1. اگر می خواهید یک امضای دست نویس به سند PDF خود اضافه کنید، Write Your Own Signature را از منوی کشویی در بالای پنجره Place Signature انتخاب کنید. سپس یک عنوان برای امضای خود در کادر “نام خود را وارد کنید” وارد کنید. تایید امضای شما در بخش “تأیید امضای شما” ظاهر می شود. در مرحله دوم روی “تغییر سبک امضا” کلیک کنید. گزینه ها شامل چهار روش مختلف برای تغییر سبک امضا هستند. .شما می توانید انتخاب کنید که چه کسی را دوست داریدبنابراین، روی گزینه “OK” کلیک کنید تا یک امضای تایپ شده به سند PDF خود اضافه کنید. آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf پس از امضای سند PDF، آن را با گزینه FILE ذخیره کنید. مرحله سوم ذخیره سبک امضا و قرار دادن امضا در جای خود است. در این مرحله می توانید با کشیدن ماوس و قرار دادن انگشت روی دکمه سمت چپ، موقعیت و اندازه امضای خود را تغییر دهید. بنابراین اگر می خواهید سند امضا شده را ذخیره کنید، Save را در تب File انتخاب کنید. توجه داشته باشید که توانایی اشتراک گذاری امضاها به روش های مختلفی در برنامه های Adobe تعبیه شده است. این در فرم Signed Proceed to Send ظاهر می شود. منبع: Koiweb

.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر پس زمینه و رنگ چت WhatsApp را تغییر دهید. یاد بگیرید چگونه تصویر پس …